Клубні правила

Вітаємо!

Ви стали Клієнтом Фітнес Клубу «Zebra Sport»

Ви зробили новий крок до здорового способу життя!


Бути Клієнтом нашого Клубу - означає домагатися своїх цілей, ставати красивими та здоровими, роблячи своє життя яскравішим і цікавішим в колі однодумців.


Правила Клубу – це комплекс норм і умов, що встановлюють права і обов'язки будь-яких осіб, які перебувають на території Клубу (включаючи, але не обмежуючись: Клієнтами, Гостями, відвідувачами, батьками/особами, що супроводжують неповнолітніх дітей тощо – надалі Члени Клубу) та регулюють відносини між ними.


Ці Правила відвідування Клубу обов'язкові для виконання всіма Членами Клубу. Ці Правила не є вичерпними, так як Клуб має право їх доповнювати та змінювати (в тому числі шляхом викладення в новій редакції) в будь-який час в односторонньому порядку. Про зміни Правил Клубу Члени Клубу повідомляються через повідомлення, що розміщується на рецепції Клубу. Змінені правила поширюють свою дію на всіх існуючих та майбутніх Членів Клубу з моменту їх затвердження.


Клуб не несе відповідальності за незнання Членом Клубу будь-яких положень з цих Правил. Незнання будь-яких положень цих Правил не звільняє від відповідальності їх дотримуватися в повній мірі. Дані правила наявні на рецепції Клубу для можливості вільного ознайомленні з ними.


Мета Правил Клубу - встановлення чітких, довірчих відносин між Клубом і Членами Клубу, створення безпечних і максимально комфотних умов для надання спортивних послуг Клубом.


Метою даних правил є створення безпечних, ефективних і комфортних умов для занять в клубі. Дані правила обов'язкові для всіх відвідувачів клубу, і порушення цих правил дає право адміністрації клубу вимагати утриматися від порушень або залишити приміщення. При порушенні правил клубу адміністрація залишає за собою право відмовити в доступі в клуб. В цьому випадку вартість абонемента не повертається; у деяких випадках з вирахуванням наявної заборгованості з оплати додаткових послуг, штрафу за втрату (псування) майна клубу та відшкодування шкоди, заподіяної майну клубу. Розрахунок проводиться виходячи з вартості абонемента, що діє на момент його придбання.

1. Перебування в клубі:
1.1. При відвідуванні клубу клієнти зобов'язані зареєструватися на рецепції клубу, здати в гардероб верхній одяг, а також здати, якщо необхідно, цінні речі в сейф. Для зберігання особистих речей необхідно використовувати спеціально обладнані шафи в роздягальнях, а для зберігання цінних речей - спеціально обладнаний сейф, розташований в зоні рецепції. Всім відвідувачам рекомендується уважно ставитися до особистих речей, не залишати їх без нагляду, не довіряти їх іншим особам. За залишені без нагляду речі клуб відповідальності не несе.
1.2. Гість проходить процедуру реєстрації на рецепції клубу і пред'являє для цього документ, що засвідчує особу (паспорт або водійське посвідчення), заповнює Анкету гостя, фотографується. При відсутності зазначених документів гість в клуб не допускається.
2. Правила дії абонемента:
• 2.1. При оформленні абонемента члени клубу зобов'язані пройти відповідну процедуру реєстрації: засвідчити особистим документом своє прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце проживання, стать, оформити пластиковий абонемент, фотографування.
2.2. Рекомендуємо пройти медичне обстеження до початку відвідувань клубу, так як клуб не є медичним закладом. Ви несете персональну відповідальність за своє здоров'я.
2.3. Абонемент є персональним і дає право користуватися ним тільки людині, на ім'я і прізвище якого він виписаний.
2.4. Абонемент дійсний протягом терміну, відповідного купленому абонементу; активація абонемента настає протягом місяця з дня покупки. Після закінчення терміну дії абонемента обов'язки клубу в частині надання комплексу фізкультурно-оздоровчих послуг вважаються виконаними, послуги вважаються наданими.
2.5. Абонемент, придбаний в клубі, є підставою для відвідування саме того виду занять, за які здійснена оплата.
Діти з 10 до 16 років: зона для занять тінейджерів тільки під час проведення групових занять або персональних тренувань під керівництвом інструктора або супроводі батьків.
2.6. Правила призупинення роботи абонемента (заморозка):
мінімальний термін заморозки 7 днів, максимальний термін визначається номіналом абонемента; заморозка заднім числом не оформляється.
2.7. За придбаний абонемент, гроші поверненню не підлягають, крім випадків, що сталися з вини клубу.
2.8. Переоформлення абонемента можливе за додаткову оплату згідно з актуальним прайсом.

3. У клубі забороняється:

3.1. Голосно і агресивно розмовляти, використовувати ненормативну лексику і робити все, що може негативно позначитися на комфортності перебування в клубі його членів і персоналу.
3.2. Відвідувати клуб в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, а також приносити з собою алкогольні або слабоалкогольні напої, вживати їх, курити в приміщеннях клубу.
3.3. Використання парфумів, які видають сильний (різкий) запах.
3.4. Приводити з собою тварин.
3.5. Приносити з собою засоби пересування (велосипеди, коляски, мопеди і т.д.), а також великогабаритні речі.
3.6. Займатися будь-якими видами комерційної діяльності, включаючи рекламні акції, розповсюдження товарів, відео- та фотозйомки без узгодження з адміністрацією клубу.
3.7. Самостійно користуватися музичної і іншою апаратурою клубу.
3.8. Приносити і / або зберігати будь-які види зброї, легкозаймисті, отруйні та вибухові речовини.
3.9. Щоб уникнути заподіяння незручностей членам клубу, які відвідують душові, а також попередження засмічень каналізаційних мереж користуватися голитися в душових кабінах заборонено.
Прийом їжі на території Клубу здійснюється в спеціально призначених для цього місцях (фітнес-бар).
Забороняється приносити і вживати свої продукти харчування та напої на території клубу.
4.1. Відвідуйте заняття в спеціальній спортивному одязі та взутті. На тренуваннях необхідна наявність рушника та спортивної пляшки для пиття. Забороняється залишати відкриту воду або будь-які інші напої (водчай або каву) в тренувальній зоні.
4.2. Верхній одяг повинен залишатися у роздягальні. Ключі від шафок для переодягання видаються на вибір адміністратора. Особистий ключ з бажаним номером від шафи є додатковою послугою, що оплачується на рецепції клубу. Ключ залишається на рецепції клубу, за бажанням можна додати особистий брелок. Оплату за оренду шафи потрібно здійснювати вчасно, дата закінчення оренди ключа помічається на брелоку. У випадку відсутності оплати тривалий час після закінчення дати оренди ключа, адміністрація має право звільнити шафу від речей.
4.3. Йдучи з клубу, клієнт повинен попертати ключ від шафи в роздягальні адміністратору, а також будь-які інші предмети, орендовані ним на час даного відвідування клубу. У разі втрати і / або пошкодження абонемента, ключа від шафи, орендованого обладнання член клубу зобов'язаний відшкодувати вартість втраченого і / або пошкодженого майна відповідно до діючого прейскуранта.
Якщо клієнт при отриманні майна клубу, що надається йому відповідно з абонементом (ключа від шафки, ключа від індивідуальної камери схову та ін.) Не пред'явив претензій, дане майно вважається йому виданими в справному стані.
Адміністрація клубу не несе відповідальності за шкоду, заподіяну життю, здоров'ю, або майну відвідувача клубу, якщо юридичний факт наявності вини адміністрації клубу, що призвела до заподіяння шкоди, не буде визначено в судовому порядку.
Додаткові послуги:
5.1. Для тренувань в клубі необхідно використовувати призначену для цього спортивний одяг та взуття, які повинні бути чистими і охайними.
5.2. Відвідувачі клубу зобов'язані виконувати правила перебування в тренажерному залі, залі групових занять.
5.3. Відвідувачі клубу можуть тренуватися самостійно або користуватися послугами персональних тренерів клубу. Відвідувачі клубу не мають права проводити персональні тренування для інших відвідувачів клубу. Запис на персональне тренування проводиться заздалегідь, за погодженням персонального тренера.
5.4. Послуга проводиться тільки після попередньої оплати на рецепції.
5.5. Тривалість персонального тренування 60 хвилин.
5.6. Відлік часу наданої послуги починається не з моменту її початку, а з запланованого часу.
Скасування / перенесення послуги (зі збереженням оплати) може бути проведена не пізніше ніж до 21.00 попереднього дня.
6.1. У разі несвоєчасного скасування послуга вважається наданою, і плата не повертається, а при наявності активної картки, тренування списується з неї автоматично.
6.2. Послугу можна придбати як одноразово, так і у вигляді кліп-карт (3 або 10 персональних тренувань).

Кліп-карти на персональні тренування: датою початку користування кліп-карти є дата першого тренування, але не пізніше ніж 45 днів з дня покупки кліп-карти. Термін дії кліп-карти на 3 заняття – 30 днів, 10 занять - 45 днів, 30 занять – 120 днів.

Групові кліп-карти: датою початку користування кліп-карти є дата першого тренування, але не пізніше ніж 30 днів з дня покупки кліп-карти. Термін дії кліп-карти на 4, 8 чи 10 відвідувань - 30 днів.

Кліп-карти продовжують свою дію за відсутності тренера або неможливості клубу надавати придбану послугу. Кліп-карти заморожуються лише при поважних причинах, про які заздалегіть повідомляють на рецепцію клубу. Максимальний термін заморозки кліп-карти 2 тижні, заморозка заднім числом не оформляється.

Після закінчення терміну дії кліп-карта анулюється, невикористані тренування на наступний термін не переносяться, повернення грошових коштів за невикористаний залишок не проводиться. Передача кліп-карт іншій особі заборонена.

6.3. Години роботи клубу.

Клуб відкритий щодня відповідно до встановлених годинами роботи:
- будні дні - з 7:00 до 22:00;
- вихідні дні - з 9:00 до 21:00; (Окрім вихіднихта святкових днів)
Про скорочення графіку роботи клуб попереджує завчасно на рецепції, профілі Google та в соцмережах (Instagram/Facebook)
Заняття необхідно завершити за 15 хвилин до закінчення роботи клубу і покинути приміщення не пізніше встановленого часу закінчення роботи закладу.
Власники ранкових абонементів повинні покинути клуб до 17:00. При порушенні цього правила, час, проведений в клубі, прирівнюється до разового відвідування і оплачується згідно з діючими тарифами клубу. Доступ в клуб за 45 хвилин до закриття припиняється.

Для членів клубу та гостей надається парковка, в спеціально відведеному місці. Адміністрація клубу не несе відповідальність за порушення правил парковки і дорожнього руху клієнтами клубу.

Клуб може змінити години роботи протягом сезону і в разі технічної чи іншої необхідності, а також від обставин, що не залежать від адміністрації клубу.

Адміністрація клубу не несе відповідальності за будь-які технічні незручності, пов'язані з проведенням міськими комунальними службами сезонних профілактичних та ремонтно-будівельних робіт.

Тимчасове обмеження роботи клубу через ремонт або технічного обслуговування приміщень / обладнання не може бути підставою для вимоги виплати адміністрацією клубу будь-якого роду компенсацій.

Клуб має право в односторонньому порядку змінювати і доповнювати Клубні правила, з обов'язковим інформуванням членів клубу шляхом розміщення інформації на рецепції. Для безпеки перебування в клубі ведеться відеоспостереження.

Ми працюємо для вас, нам необхідно знати ваші побажання, пропозиції, а також те, що викликає Ваше невдоволення. Зауваження, побажання та пропозиції просимо викладати в спеціальній формі на рецепції клубу, або надсилати електронною поштою (zebrafitnessclub@gmail.com)

 

Бажаємо вам здоров'я, краси і приємного відпочинку в фітнес-клубі!